1 1

Christian Birkholz je u nás u 25 rokov obchodným zástupcom a je zapálený pre vec

Christian Birkholz u nás tento rok oslavuje svoje strieborné výročie vo firme ako oblastný vedúci predaja. Od roku 1994 tento 54-ročný technický referent s titulom z vysokej ekonomickej školy svojim nasadením významne prispieva k rozvoju našej spoločnosti. Je oduševnený pre svoju prácu a je hrdý na to, že tak dlhú dobu ženie náš rast dopredu. So svojimi inovatívnymi marketingovými akciami to dokonca dotiahol až do zábavného programu Knoff-Hoff-Show na ZDF a zvýšil tak povedomie o značke TORWEGGE.

02/18/2020
by Vanessa Dumke

„Sme radi, že máme u nás tak angažovaného kolegu, a ďakujeme mu za jeho neúnavné nasadenie,“ hovorí náš konateľ Uwe Eschment. „So svojimi kreatívnymi nápadmi rozhodujúcim spôsobom prispel k tomu, že naše samostatné a pojazdové kolesá sú dnes široko známe a používajú sa v mnohým odvetviach v Nemecku a Európe“.

Elán, s ktorým Birkholz každý deň chodí do práce už 25 rokov, je pre neho charakteristický a kvôli nemu je obľúbený rovnakou mierou u zákazníkov aj u kolegov. To, že nemá o nápady núdzu, dokázal tento obchodný zástupca telom aj duchom pri marketingových akciách, čo mu spolu s tímom zaistilo vystúpenie v televíznom programe ZDF Knoff-Hoff-Show. Birkholz bol tiež spoluiniciátorom takých PR akcií, ako v roku 1995 s budúcim ministrom Jürgenom Rüttgersom.

U nás Birkholz začínal ako obchodný zástupca 1. januára 1994, keď mal 29 rokov. Vtedy mal ukončené duálne vzdelanie ako technický ekonóm a práve navštevoval večerné štúdium vysokej školy „Podnikový ekonóm – obchod a marketing“. Fundované znalosti hnacej a dopravnej techniky získal počas svojho duálneho ekonomické vzdelávania. Navyše sa počas svojej mesačnej stáže v našom sklade oboznámil s našimi výrobkami.

Okrem Birkholza sme vtedy zamestnávali ďalších dvoch obchodných zástupcov. Dnes ho po celom Nemecku obklopuje celoplošná sieť kolegov, ktorí sa starajú o zákazníkov a záujemcov v tuzemsku a susedných európskych krajinách. Obrat sa v jeho predajnej oblasti zvýšil z milióna na päť miliónov eur. K tejto dynamike Birkholz prispieval, prispieva a bude prispievať rozhodujúcou mierou. „Moje práca ma skutočne baví. A to v neposlednom rade vďaka celému tímu z TORWEGGE,“ hovorí Birkholz. „Dokázali sme toho dosť a zvýšili sme povedomie o značke. Niektoré produkty, ktoré boli v roku 1994 ešte vo vývoji, teraz patria k najviac predávaným výrobkom. Som zvedavý na to, čo prinesie budúcnosť.“

Recent Articles