1

Na veľtrhu LogiMAT máme po prvý krát dva stánky.

Aby sme sa ešte lepšie mohli zaoberať špecifickými želaniami zákazníkov, budeme v budúcom roku prvý krát zastúpení dvomi stánkami na veľtrhu LOGIMAT. V stánku B39 v hale 10 predstavujeme najnovší stupeň vývoja transportného systému bez šoféra (AGV) TORsten: indukčné nabíjanie pre maximálnu dostupnosť a bezpečné ťahanie prepravných nosičov. Priamo naproti v stánku B43 predvádzame bohatú ponuku kolies, koliesok, valčekov a komponentov dopravnej techniky. Medzinárodný odborný veľtrh pre intralogistické riešenia a riadenie procesov sa koná od 19. do 21. februára v Stuttgarte.

02/18/2020
by Vanessa Dumke

„Obe naše oblasti činnosti intralogistika a komponenty sa na veľtrhu LOGIMAT zvyčajne stretávajú s veľkým záujmom. Aby sme mu vyhoveli, dávame teraz obom segmentom vlastný priestor,“ vraví náš konateľ Uwe Eschment. V poslednom čase sa pozornosť častejšie sústredí viac na intralogistické systémy. So samostatným stánkom s ponukou kolies, koliesok, valčekov a komponentov dopravnej techniky môžeme lepšie vyhovieť záujmom zákazníkov.

Napriek tomu návštevníci, ktorí sa zaujímajú o obe oblasti, nemusia chodiť ďaleko. Naše stánky totiž stoja priamo oproti sebe: v hale 10 v stánku B43 je umiestnená prezentácia našej činnosti v oblasti komponentov. Dostanete tam odpovede na otázky ohľadom vlastností a oblastí použitia. Priamo oproti v stánku B39 predstavujeme intralogistické scenáre, ktoré sa používajú u zákazníkov. V nich spolupracuje viacero systémov AGV: systém TORsten, ktorý bol minulého roku vyznamenaný ocenením IFOY Award, a iný systém TORsten vybavený valčekovým dopravníkom napríklad prevezmú debnu z valčekovej dráhy a prepravia ju po ukážkovej trase.

Modularita a indukčné nabíjanie

Systém TORsten je koncipovaný modulárne a nechá sa bezproblémovo rozšíriť o ďalšie komponenty dopravnej techniky, ako sú valčekové alebo pásové dopravníky. Na zvýšenú spotrebu energie kvôli napájaným nadstavbám systém TORsten reaguje svojim integrovaným indukčným nabíjacím systémom, ktorý umožňuje nabíjacie cykly počas prevádzky. Tým sa zvýši dostupnosť systémov a umožňuje dlhšia až nepretržitá doba prevádzky.

Okrem toho umožňuje nový bezpečnostný koncept prepravu oveľa ťažších nákladov než doteraz: Prepravné nosiče, ktoré sú uložené na kolesách, môže ťahať podjazdový AGV, takže sa nemusí dvíhať celá hmotnosť prepravného nosiča. V minulosti tvorili kolesá prepravných nosičov tiene, teda prekážky v bezpečnosti osôb. Dnes je to možné vďaka osvetleniu prekonať.